utorak, 15. svibnja 2012.

JUNG



CARL GUSTAV JUNG

-Kao što je tijelu potrebna hrana, i to ne bilo koja, već ona koja mu prija, tako je i duši potreban smisao.

-Kad bih se uvjerio da moj život ima bilo kakav smisao i cilj, onda mi ne bi trebala sva ova nerviranja.

-Psihoneuroza, je u krajnjem slučaju, bolest duše koja nije našla svoj smisao.

-O vjeri se govori kada se izgubi znanje. Primitivni čovjek ne vjeruje, on zna, pošto za njega unutarnje iskustvo vrijedi koliko i izvanjsko.

-Vidi,- rekao mi je Pueblo poglavica Ochwia Biano, - kako bijelci ne liče na čovjeka. Njihove usne su tanke, nosevi šiljasti, lica su im izbrazdana i izobličena, njihove su oči ukočene, one uvijek nešto traže. Što traže? Bijelci uvijek nešto žele, oni su uznemireni i nespokojni. Mi ne znamo što žele. Mi ih ne razumijemo. Mi vjerujemo da su oni ludi.
Pitao sam ga zašto misli da su bijelci ludi?
Odgovorio je: Oni kažu da misle glavom.
Pa naravno, čime ti misliš? – upitao sam ga.
Mi mislimo ovim. – rekao je i pokazao na srce.

Nema komentara:

Objavi komentar